jag älskar er!

Förlåt förlåt för att jag har varit hemskt dålig på att blogga! usch för mig.. men helgen har varit suverän med mina godingar. I fredags var jag med Sofie, syster och elin. elin sov även här. Sen på lördagen kom frittus och senare kom anton, carl, sofie, kajsa och min syster och evelina. Vi tittade på film och hade det allmänt mysigt.
Som min kära vän freyja som står jämte mig redan har skrivit på hennes bdb, så fick vi lära oss att anton kommer att få 600 julklappar i jul och är apbra på att läsa på läppar. och att carl gillar en 60 årig -tant. Inte sant?

Jaja, nu har alla lämnat mig och freyja för att åka till Göteborg och så får VI städa. Hur schysst är det?

Jaja, ( i förra blogginlägget sa anton vad jag skulle skriva. därav väldigtväldigt konstigt)


VÄSTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0