ja, hon den blonda

If i were a boy.. Den låten sätter sig på hjärnan så extreeeeeeeeeeeemt!

Men bra är den, det kan jag inte annat än att säga.

Ja, hur går det här med bloggningen? Nej, det undrar jag också.. Mycket i skolan,
för lite fritid. Ingen bra kombo..

Men nu, ska jag blogga. Klockan är 10.14 på en Fredag. Inte nog att jag har varit sjuk två dagar denna veckan
så har vi studiedag idag.. Två dagar i skolan, härligt.. Denna helgen blir det att åka till alingsås (?) eller utanför,
med fannybus och vi ska mysa och ha det trevligt med godis och film. Det ser jag fram emot.
Söndag blir det läxor med Sandra och fixa blogg..

Nästa helg blir suverän, då kommer mina underbara vänner och vi ska ha det allmänt mysigt till de drar sig vidare
till Götet och jag och Frittus sitter hemma och har det skoj.

Fick ett mail av kajsa fält. Otroligt roligt.. här får ni smakprooov!

2) Sök dig själv via växeln. Försök INTE förställa din röst.
11) Så ofta som möjligt: hoppa istället för gå.
12) Fråga folk vilket kön de tillhör. Skratta hysteriskt när de har
svarat.
14) Sjung med på Operan
17) Fem dagar i förväg talar du om för dina vänner att du inte kan komma på deras fest för att du har huvudvärk.
19) När pengarna kommer ut ur bankomaten, skrik "Jag vann!","Jag vann!" "Tredje gången denna vecka!!!"

Tips att göra för att göra den annars trista vardagen rolig?
Jag tycker det var skoj iallafall..


VÄSTEN, hon det blonda ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0