Hej lillördag

Onsdag idag som sagt! Jag slutade runt 14 och sedan blev det hem och plugga.. jag vet inte vad som har hänt med mig men nu när jag pluggar hemma kan jag inte koncentrera mig ordentligt.. jag tror jag måste inskaffa speciella tider varje dag som jag bestämmer mig att bara plugga, inget sms:ande (becka haha), telefon eller data. Man kommer knappt någonstans alls och nu sitter jag här, klockan är 18 och jag har knappt gjort någonting idag. Jag kunde gjort massa andra roliga saker istället, sånt stör jag mig på!! Gör ni?

Om en timma ska jag på Afro Power Dance! Det har jag aldrig varit på så jag för se hur det går med mina höftvickningar!! =)

Cornelia, Östen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0