Hej alla goa

Igår var jag som sagt på bodyjam, väldigt svettigt men sjukt roligt! Massa höftvickningar med slapp överkropp som bara följde benen. Jag längtar till nästa pass nästa vecka! Det är så skönt att träna när man inte tänker på det, det gör man  inte när man dansar eftersom man har så kul och släpper loss. Skitsamma ifall det inte alltid är rätt steg, huvudsaken är att vi inte står stilla och skäms för att vi missade just de stegen. När jag tränar tittar jag bara på mig själv i spegeln och på tränaren, jag har inte koll på hur bra de andra fixar stegen. Jag tror de flesta gör så!

Idag har jag ätit kladdkaka (Y) med glass! Har ni någon gång gjort kladdkaka i micron? Det är  mycket godare än vanlig och tar max 10 min, det beror på vilken speed man har! 
 

Mmm..


Klockan sex ska jag följa med mamma till simhallen för att först simma lite och sedan gå på vattengympa! Sedan blir det bondesökerfru och lite läxläsning. Det vanliga med andra ord.

Östen, Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0