Hej!

Som sagt så tog vi mycket kort igår, så mycket att våra händer och tår nästan gick av kändes det som. Och nej vi har inte samma smak, eftersom dem bilder som jag tycker jag är bra på tycker inte hon att hon är bra på, och tvärt om. Så vi får se hur det blir.

Vi har haft dunder kul, eller hur Becka? :) I allafall jag!

Jag har suttit här i stolen och ruttnat hela dagen, pluggpluggplugg. Klockan 17 tänkte jag träna till 18 och sedan blir det Girls just want to have fun tillsammans med min lillasyster, sedan ensam mamma söker! Eftersom ena mamman kommer från Västervik, kulkul! Hennes dotter har jag tyska ihop med, så då är det extra kul att följa om man känner personerna.

Nu måste jag fortsätta plugga, föresten... tyvärr kan vi inte lägga upp några bilder än från igår eftersom vi inte vet vilka som blir till headern, för headern ska ju ha bilder som ingen har sett, eller hur?

Kram Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0