HATA internet som inte funkar

Jag stör mig så extremt mycket på vårt internet hemma, igår kväll skrev jag ett inlägg och precis när jag klickat på spara och publicera så står det sidan kan inte visas, och allt var raderat!

Jag kom nyss hem från e-valet, vi hade styrka och lite annat småt och gott. Mina benhinnor mår nog inte särskilt bra, idag märkte jag att det är små bruna blåmärken lite överallt runt inflammation och fyra stycken redigt stora! Jag undrar vad som händer, jag vill ju så gärna träna!

I lördags morse smsade min faster mig om jag ville följa med till Norrköping för en shoppingdag och visst ville jag det! Men dock så hittade jag bara en jacka från VILA 799 kr! Jag ska visa den så snart som möjligt :)
I går gjorde jag ingenting, gick i pyamas till 14 och sedan såg jag på Arn - vid vägens slut och ensam mamma söker, var avundsjuk på min pappa som lyfte från Köpenhamn precis vid första reklamen i ensammammasöker. Jag varken pluggade,städade mitt rum eller några andra vettiga saker.

Jag antar att det är sånna här dagar man måste ha för att uppskatta de bättre.

Cornelia, Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0