hamlet

Hamlet:
Nej men sluta Ofelia, sluta med svamlet
här står jag kvalfylld som en ko utan häst...

Ofelia:
Ja jag är lycklig min käre prins Hamlet
snart är jag fri från ett liv fyllt av pest

Fri från det kaos som du skapar
när du far runt här och gapar
Det skall jag snart slippa höra

Hamlet:
Vad skall du göra?

Ofelia:
Jo käre prins, kan du tänka dig
jag skall till floden och dränka mig

 

Det är min favoritdel ur en pjäs som heter Himla hamlet. Eller pjäs och pjäs. Galenskaparna har gjort den och jag, jag älskar den. Otroligt rolig!'

Tryck på bilden så får du se på det.

Jag är som några kanske vet en väldig teaterapa, likaså min syster. Jag har hållt på med teater i

8, snart 9 år. Och idag var jag på programinformation, estet - teater. Där ska jag gå säger jag bara.

Punkt!

 

 

Nu ska jag sova, sen imorgon blir det sovmorgon, men inte för mig. För jag sparar allt plugg till sist så jag får

plugga imorgon bitti.

 

VÄSTEN

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0