Godmorgon!

Lördag nu då! Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på några dagar.. igår slutade jag klockan två, sedan gick jag ner på stan lite för att hitta några snygga träningskläder, är så trött på mina. Och varför ska man inte ha en snygg outfit när man tränar. För att man tränar? Nej jag tänkte köpa något snyggt färglagt linne och några snygga trekvarts byxor. Men i den första affären som jag gick in i.. jobbade min gympa kompis. Det var helt tomt på folk så jag stannade där i två timmar bara för babbel, efter någon timma kom en till gympakompis och henns kompis så vi gick och satt oss i fiket bredvid en stund till. När klockan var fyra åkte jag hem (utan några nya träningskläder) och bytte om till mina gamla. Vid fem tränade jag cykel/styrka på tjust rehab i 75 minuter med Lovisa, så skönt att det finns duschar och bastu där! Jag kom inte hem förrän sju, men då Fredde precis lagat färdigt maten så det var bara att sätta sig....

Vid halv åtta kom Lisa till mig, vi tog mopparna till Coop för inhandling av godis och sedan stanande hon hos mig till runt 11. Det var min dag, hur var er?

Jag och Lisa såg på idol, visst skulle Robin E åkt ut? Eller nej kanske inte, jag gillade hans röst, Johan Palm däremot kan ju inte sjunga men har har ju en sån scen närvaro, det är nog därför han håller sig kvar. Robin B tyckte jag var sjukt bra igår, fortsätt att sitta ner!!

Jag har nyss ätit en riktigt god frukost, frallor, risgrynsgröt och allt som hör till. Nu ska jag göra mig iordning för dagens trubadurer.

Vi hörs! Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0