give into me




1.  Evelina, Freyja och Jag fotograferades av söta Emma-kaisa.
2. Emma-kaisa, vackra människa!
3. Freyjutts och jag.

Helgen har varit superbra. Fredags - sandra. Lördag - en show (typ välgörenhetsgala, make a difference. Alla pengar går till barncancerfonden) Min syster sjöng, tyvärr fick jag inte lägga upp bild. Efter showen åkte jag Emma-kaisa och freyutts och evelina hem till mig och åt glass, spelade spel, pratade och började senare ta kort till klockan 02.00...
Kul var det iallafall och tack för denna helgen som inte är slut än, För snart kommer fanny. Men först, en dusch!

VÄSTEN

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bildernar blev fiiina! =) <3<3<3<3

2008-11-16 @ 16:57:44
URL: http://jagarbarajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0