Fredag kväll laddad med IDOL

Hej! Ledsen för dåligt bloggande nu ett par dagar, för mycket skola och lite fritid som Becka säger. Nu sitter jag hos Lisa med hennes bärbara, vi fick för oss för att plugga. OCH båda hade lust för det, jag är klar med allt jag ville så nu väntar jag på henne. Sedan ska vi se film, jag är väldigt sugen på Grease, får se om hon håller med.

Idag så var vi i simhallen sista lektionen, och jag är nööööööööjd! Jag gjorde volt från ettan (som jag knappt kan fatta, okej jag är gymnast men från ettan har jag aldrig hoppat), jag dök från trean (något som jag heller aldrig gjort och som står på min-göra-innan-jag-dör-lista) och det bästa av allt. Jag lång dök 16 hela jävla meter! Fatta hur nära mina lungor var på att sprängas, haha. Först när jag simmat ca fem meter  tänkte jag att det här kommer aldrig gå och när jag aldrig såg personen som jag skulle dyka till var jag nära på att ge upp. Men i precis det ögonblicket fick jag syn på honom och klarade det! 

Jag är så nöjd med mig själv. Förutom det så skulle vi simma, livrädda en docka och sedan simma med den i 50 meter, man var tvungen att klara under 1.50 min och jag klara på 1.19! Haha, någon där frågare ifall jag var simmare!

Jag djupdök även fyra meter ner under ytan fem gånger, allt var tvunget till att gå snabbt så jag fick bara simma upp och andas några andetag mellan varje. I och med allt detta fick jag MVG i alla övningar vi skulle göra. Tack Gud! :D

Puss nu säger Lisa att jag ska välja pizza, hennes föräldrar ska beställa. Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0