En saga som blev sann

För er nya läsare kanske jag ska berätta för er vilka vi är?
Cornelia som står upp i den stora bilden, och jag. Rebecka som sitter.
Två femtonåriga tjejer som lever två helt olika liv, bor på två helt olika ställen, håller på med helt olika saker.

Vi träffades och blev bästisar i ettan när Cornelia flyttade till Ulricehamn för att bo hos sin pappa. Efter ett år flyttade hon tillbaka till sin mamma i Västervik. Till våran stora (?) förvåning så kom vi på att, hej, rebecka du har ju släkt i Västervik?
Sant, så vi träffades när jag var i Västervik, och Cornelia kom till Ulricehamn på Västkusten och hälsade på. Det är så vi har hållt kontakten genom åren. Nu går båda i Nionde klass.
Vi träffas minst två gånger per år. Är inte det coolt? att ha hållt kontakten så länge?

Nå, det är iallafall vi som bloggar och tack för alla som läser detta. Det är kul!
'

Cornelia till höger, och jag till vänster

VÄSTEN

Kommentarer
Postat av: fanny charlotta sävenek

jag är ny. H a h a.

Nej men, vaddå västkusten? vi bor i västergötland.

DaaaaH

2008-11-11 @ 21:17:37
Postat av: Anonym

nästan på västkusten :D

2008-11-12 @ 16:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0