bowlingskor är tuffa



Denna bilden kan sammanfatta min eftermiddag. Bowling med mitt gamla nu fotbollslag. Eller inte hela. Åtta ungefär men de är härliga tjejer vill jag lova.
Det var kul sen när vi skulle äta hamburgare, och ja. Ett gott skratt förlänger livet. Hanna och min mamma och Kajsas pappa (som var lagledare och tränare) fick reda på ett och annat. Kul, men också inte. HAHA!

På elevens val gjorde  jag en kruka, dreja hette det visst. Det var en av de sakerna som står med på min:
Måste göra innan jag dör lista. Så nu var det gjort och jag kan stryka en sak. En annan sak är att slå med lie.
Underligt, jotack.
Krukan ska jag ge till mormor i julklapp. (hoppas hon inte läser detta! ) Vilket jag inte tror att hon gör, eftersom hon varken har dator eller internet eller fattar hur man gör. Så jag behöver nog inte oroa mig..

Ikväll blir det att slappa, skönt. Imorgon bär det av till Tranemo och träffa mina tuffingar.

VÄSTEN

Kommentarer
Postat av: emelie

vet du inte vad drejja var innan, herregud !

2008-11-06 @ 19:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0