9k klassen med klass

Hej! Jag slutade nyss skolan, satt kvar ett tag med nästan hälften av den andra klassen. Nej vi är ingen nördklass haha, men alla behövde, jag har redovisning imorgon så jag behövde träna lite, eller lite... mycket! Jag har hela eftermiddagen på mig att förbereda mig, som tur är.

Mamma frågade mig nyss ifall jag vill hänga med på vattengympa ikväll! HAHA, men det är bra för mina ben så jag ska ge det ett försök. Hoppas det inte bara är massa pensionärer där i allafall.
Gud så kul att Obama vann, skulle viljat varit uppe i natt men det var ju skola idag! Jag tycker vi borde varit lediga idag, detta val kommer ju påverka hela världen!
Jag såg i allafall talet förut! Gud sicken talare han är.

Nej nu måste jag fortsätta med redovisningen, puss och adjö

Östen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0