vi är stimmiga, för stimmiga

pussssst! äntligen klar med mitt Ryssland arbete. Eller jag blev det nu precis innan jag gick hem från skolan. Vi skulle haft hemkunskap till halvfyra och gjort lussebullar, men så var vår lärare sjuk! Jippi! hehe. Så vi hade arbetspass istället, och jag hann göra klart mitt arbete. Men hursomhelst, jag vet inte vad jag har gjort för nytta dag i skolan. Jag klara och moa har mest stimmat runt och spelat pingis. På arbetspasset nu så sa vi att vi skulle gå och dricka i cafeterian men så fastnade vi vid pingisen i typ tjugo minuter, haha. Snacka om seg lektion. Vår lärare sa: gå och ta rast när ni vill, och vad tror hon man gör då? när vi väl gick tillbaka till lektionen så hade inte jag och klara något att göra, eftersom vi är klara med alla arbeten och betygen satta! SKÖNT stavas det. Så vi gick till hemköp och köpte pepparkakor och lussebullar till lucian imorgon bitti. Och gjorde lite "julfint" i våra klassrum, men blev mest stimm.

I vårt lag är det strängt förbjudet att låta någon annan som inte gå där gå igenom våra dörrar till O-laget. Men rasmus(klaras kille) går där, så den regeln brukar inte vi hålla precis. Vi har små draperier på fönstren genom dörrarna så att man inte ska titta igenom, men vad tror ni inte vi som var hur stimmiga som helst gjorde. Fulade oss när deras lärare skällde på dom (men såg inte oss). Vår lärare frågade oss hur mycket vi hunnit göra idag, vi sa: inte så mycket och vred på oss. Vet ni vad han svarade (det trodde jag absolut inte): man behöver stimma av sig ibland. Hon förstår oss.

Nej nu ska jag se på lifeofryan<3 och sedan till lisa. Bloggar efter det.
Just det: fick reda på att jag får mvg i so! :)
Puss östen



Vadå snygg? jag smälter.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0