jag hatar rubriker?

Nu är min mage fylld med köttbullar och klyftpotatis med bearnesås, den feta! haha. Ingen träning idag heller för min del, jag har inte tränat sen i lördags! Hemskt, men jag vill ju bli bra så det är bara att vila som doktorn säger, hur lätt är det när man har tränat hela sitt liv? Idag har ajag haft ont i benhinnorna hela tiden, hjälp, vad ska jag ta mig till? Det kommer nog aldrig gå över.

Klara och jag såg som sagt hitta nemo, det finns nog inte en enda som har missat den!

Detta sjöng vi i matsalen idag, inte lågt heller haha!
"För du får ingen mat, nej nej nej nej, för du får ingen mat för du ska banta!"
"Fortsätt simma, fortsätt simma`
"jag lider av närminnesförlust"
"kalla mig flyt" säger den coola sköldpaddan

Jaja, vi roar oss lätt! puss på dagen Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0