update: 16:50

Vad har ni för er? jag kom nyss hem från stan! Jag fixade till mina nya D&G glasögon och lånade några böcker på bibblan. Idag började vi klockan halv nio och såg på en film som heter Billy Elliot tror jag den hette. Den handlade om en kille som lärde sig att dansa balett, tråkig är den enda kommentaren som jag har. Spelades in för läääänge sedan i England. Sedan åt vi julbord som alltid uppskattas och därefter hade vi innebandy, samt utklädnad. Vi förlorade alla matcher, som vanligt. MEN jag gjorde faktiskt mål, lite talang har jag där va! Vi klädde ut oss till finklädda. Killar gick i kostym och vi tjejer i klackskor och klänning. Jag sprang omkring i mina röda pumps, förstå om mina fötter har ont nu. Ni får se bilder så fort jag har fått korten från klara. VI sprang omkring där som höns efter en tupp, som i det här fallet var bollen. Haha, publiken fick i allfall några skratt åt moas och klaras "ramlingar", jag klarade mig genom att bara flyga in i sargen! ;)

Jag har fortfarande inte smällt att jag ska få se COLDPLAY LIVE I SOMMAR, det bästa som jag kan tänka mig just nu. Det finns inga ord som kan beskriva hur överlycklig jag är.

Imorgon bär det av till Ulricehamn, först blir det att få betygen! Jag är sååå nervös, men det brukar gå bra. Runt elva när vi slutat går jag, klara, nor och moa ner på stan för att sätta oss på det mysiga caféet Tangrön för en sallad. Sedan blir det hem att hämta väskan och sätta sig på en buss i 3 timmar, härligt!
Just det, innan vi börjar klockan halv nio ska jag träna på tjustrehab, pilates mellan kvart över sju och åtta, det blir dusch där så då kommer jag i tid till skolan...jag har aldrig testat det, så det ska bli kul!
ÖSTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0