uifk - f o t b o l l

Som Cornelia sa, ny måndag, ny vecka!
Dagen idag har mest bestått av plugg. Och ja, idag har jag faktiskt lyckats plugga nästan hela eftermiddagen. Känns skönt att ha fått det gjort. bra gjort rebecka.

Precis ätit en god varm macka och nu ska jag upp och träna fotboll. 19,40 - 21.00. Sen blir det dusch, plugg igen, och sova!
Sen är det tisdag - och gissa om jag är glad?
rebecka in action!


uifk tjejer det är grejer, vi tackar och säger UIFK!
Ja, dessa tjejer gillar jag! träning med damlaget och f17 nu. vårat kära f15
har typ lagts ner. men efter en härlig och bra gothia cup vecka har vi många
bra minnen ihop!

Puss västen

Kommentarer
Postat av: Freyja :)

Det kan mycket väl vara så att det är min kära kompis Emelie Röpke Tillsammans med min andra kära vän Rebecka Nilsson :D (Saknar dej <33)

2008-12-15 @ 08:45:11
Postat av: Västen

Sv: Haha okej! Det är hon och jag som fastnar på bild när vi spelar mot varandra helt enkelt. Saknar dig med. <3

2008-12-16 @ 17:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0