snabbis

Dagen har spenderats åt shopping, jag och mitt hår är inte bästa vänner under hösten, inte jag och min hy heller. Så vad jag har shoppat är bara lite hårprodukter och inpackningar samt ansiktskurer. Det blir spa-kväll sedan efter träningen. Jag ska ta kort på det jag köpt så att ni också får se. Jag var ju på lager 157 som jag skrev, men när jag hade gått där i en hel timma och ställt mig vid kassan med mina strumpbyxor, kjol och två klänningar så står det medges ej på kortautomaten, jag hade för lite pengar. Det har nog aldrig hänt mig att måste gå hem utan kläder pga för lite pengar på kortet.. jag brukar alltid ha koll på hur mycket jag har så det var lite pinsamt där i kassan. Jag hängde i allafall undan kläder tills imorgon så jag får ta en åktur dit igen! Att jag inte hade pengar var pga att jag köpte biljetter igår för 1500kr som mamma ska sätta in och för lite andra små grejer som jag betalat med mitt kort istället.

Nej, jag ska sitta på spinningcykeln vid sex så det är bäst jag skyndar mig.

ÖSTEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0