Sjuk

Igår morse vaknade jag med en extrem huvudvärk och halsont, men ändå gick jag med pappa på stan ett tag men allt jag gjorde var att gå omkring i dimma kändes det som. Vi gick hem ganska snabbt och då kom febern ordentligt. Klockan elva gick jag och lade mig i sängen och vaknade klockan 17.00, allt bara snurrade och jag svettades hur mycket som helst. Jag tog en panodil och sedan somnade jag om igen till klockan 20.00, tog en panodil och sov sedan hela natten. Den dagen var hemsk, riktigt jobbig. Det var vädigt länge sedan jag mådde så dåligt. Då ångrade jag genast att jag ville vara sjuk i höstas när jag hade så mycket att gör i skolan. Idag mår jag mycket bättre, jag har nyss tagit en dusch, men har fortfarande kvar febern även fast den har sjunkit.  Snart ska jag följa med pappa och Pontus till en affär med bara massa elektronik grejer. Såg nämligen att det var stor mellandagsrea där. Typiskt att man är sjuk nu när man bara vill gå i affärer och shoppa massa fynd...men det ahr ajkg inte lust med och defentivt inte stå i kö halva dagen.

Nej nu måste jag dra mig...Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0