så typiskt mig

Tror ni inte jag fortfarande sitter här vid datan? Vi har fått gäster, mammas bästa kompisar som också sitter här..jag måste hoppa in i duschen nu... men inte varmt vatten, hellre kallt!

Har ni läst aftonbladet, Robin B hem har fått inbrott, under kvällen i fredags. Tänk att komma hem, åkt ut ur idol och allt av värde i huset är stulet? Tänk om ens hus skulle brinna ner, jag var på brandstationen för ett tag sedan och jag lärde mig hur lätt det är med alla produkter jag använder som är brandfarliga. Om huset brann ner skulle jag gråta hela livet känns det som. Mitt hus är min själ, så är det.  

Jag måste ta tag i livet nu. Bloggar imorgon bitti så fort jag öppnat ögonen. ¨

Östen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0