...nu är jag här

Jag sitter just nu och proppar i mig massa hemmagjorde popcorn! Jag har nästan ätit upp en hel skål, gud så goda de är!! Vad gör ni? Något bra program ikväll? Jag har precis uppdaterat på bilddagboken! Typ hundra år sedan ;)
Här i Västervik har vi ingen snö alls, bara massa regn. Jag går till skolan när det är svart ute och går hem när det är svart, brukar höstar vara så här tråkiga? Vi har som vanligt massor att göra i skolan innan betygen sätts nästa måndag. Det är därför det är lite glest med inlägg, för både mig och becka. Men vi lovar, vi kommer snart tillbaka med minst fyra inlägg om dagen.


En Cornelia som hoppar högt!


Östen

Kommentarer
Postat av: nathalie

shit så duktig du är! du ser ut att kunna bli något stort! jag har aldrig sett dess like....



!!!!!

2008-12-05 @ 14:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0