myssöndag

Vad har ni för er? Jag sitter och äter nybakna frallor. Jag gick och lade mig vid tio och vaknade vid tio, 12 timmar! Nu känns det som att man har sovit för lite eftersom jag har ont i huvudet... Men den går nog över snart. Vad gjorde jag igår? Jo, jag var i simhallen med min lillasyster (eftersom det är bra för mina benhinnor samtidigt som jag gör något med min lillasyster) jag simmade först 30 längder i normalttempo och sedan inervaller i 20 längder. Sedan såg jag och felicia på drilluppvisningen som var i sporthallen bredvid, det var någon stor tävling där. Duktiga som in i bomben. Sedan åkte vi hem och gjorde en god sallad som ebsto av fetaost, gurka, skinka, ost, tomat, massa majs, kycklingfiléer, stora räkor och creamfresh. Sedan gick jag ner på stan för att köpa biljetter till pappa i malmö och till becka!! :D Idag har jag tänkt att inte göra något speciellt, ta en tur med moppen till lager 157 och sedan gå på stan här för att hitta något snyggt tills på fredag (jag brukar inte klä upp mig så värst mycket till julavslutningar, men lite snyggare vill man ju vara) ska se om jag hittar några coola tights med något snyggt mönster/märke på. Jag ska även försöka renskriva alkoholarbetet som ska vara inne på torsdag, det ENDA som är kvar. :D Gissa vad jag mer ska göra? Jo, efter spinnngen mellan sex och sju ska jag ha en lite spa-kväll. Igår letade jag upp lite hemmagjorda ansiktsmasker och hårnpackningar som jag ska testa. Skriver om resultatet och vad jag använde för något när jag är klar. Nej nu ska jag ta på mig kläder och fixa iordning mitt rum. Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0