min klass är lika skoltrött som jag

Jag kom nyss hem från skolan, vi har haft hemkunskap som är likamed stimmig lektion. Läraren där har inte jag egentligen, såååå skönt då slipper man visa sitt bästa för att bevisa vilket betyg man vill ha. Nu behöver man inte bry sig, haha. Vi "städade", hehe igenom skåpen och drack oboy med pepparkakor. Om jag ska vara ärlig så suger den läraren, hon borde nog snart gå i pension tycker jag. Jag undrar om hon ens vet vad jag heter efter denna termin? tror inte så.

Om jag inte nämnt det, så har vi haft ett pingisbord nu i cafeterian nästan hela terminen, och vi har spelat varje rast, så mycket roligare än att sitta på en bänk och kommentera alla som går förbi (ja, så kul har vi på rasterna) eller skratta åt Yasirs roliga kommentarer. För att få ett rack måste vi lämna in en pant, som då är nycklarna och vi hade lagt i panten men så hade ägaren gått därifrån och låst hela stället. så vad gör vi med våra rack i händerna, lektionen hade börjat och vi var tvungna att komma in till skåpen med hjälp av nycklarna? Det är som ett "draperi" som man drar ner vid öppningen där man beställer, Abbe märker att det inte är låst så vi får upp det halvvägs och Rasmus lyfter in Klara genom det så att hon gör en kullerbytta ner från bänken ner till golvet, hihi. När hon väl är inne och har nycklarna märker hon att det inte går att komma ut, man måste ha nyckel även för att gå ut inifrån!! Men som tur är kommer än snäll liten vikarie och låser upp åt oss.. Jag undrar vad ägaren säger när alla nycklar är borta och racken ligger på sin plats, inbrott?

Nej nu ska gå upp och skölja ur min inpackning, jo som jag skrev hade jag spakväll igår, allt gick super utom den där sjuka hemmagjorda hårinpackningen av ägg och mjölk, aldrig mer säger jag bara. Jag tycker inte att det har blivit ett dugg glansigare och dessutom har jag luktat rutten fisk från håret idag, vadå pinsamt? Jag har försökt att inte svänga med håret så mycket :D ingen märkte, utom jag själv som höll på att spy. Nu har jag i allafall använt ett starkt shampo som tar bort mjäll, även om jag inte har det och hårinpackning..hoppas lukten försvinner...annars vet jag inte vad jag ska ta mig till!

Kram östen


Kommentarer
Postat av: spisen

Tjena Östen,

Oj då, det låter som att du inte lyckades riktigt med din inpackning. Men vi fick ett gott skratt;).. hihi. Tur att polarna inte är så känsliga för dofter..

2008-12-15 @ 19:37:27
Postat av: moa

jag är också skoltrött, vem är inte det vid den här tiden?



GOD JUL

2008-12-16 @ 13:31:43
Postat av: Anonym

jag är också skoltrött, vem är inte det vid den här tiden?



GOD JUL

2008-12-16 @ 13:32:01
Postat av: lovisa:)

GOd JUL östen&västen

2008-12-16 @ 13:32:47
Postat av: hemliga jag

Jag känner många som ska dit, själv är jag inget cpl fan :D

2008-12-16 @ 13:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0