lördagkväll

vad har ni för er? inte sitter ni och kollar på andra bloggar en kväll som denna, eller? ;)
Imorse var jag först på africa power dansen, från tio till elva. Så sjukt kul, nu när jag har gått några gånger och lärt sig få in känslan så är det mycket jobbigare. Ledaren säger att hon är trött redan vid uppvärmningen, precis som det ska va.

Jag ska snart hjälpa mamma med tacosen, så gott! Jag ska även se på en dokumenetär om Britney klockan halv elva, ett måste!! Jag är grymt sugen på att åka skridskor, men det dröjer inte alls länge tills jag ska få göra det! På måndag, med klassen. Min syster ska till ishallen nu, men jag kan ju inte åka med henne heller..haha.
Tyvärr har jag inga kompisar som älskar det lika mycket som jag, tråkigt nog!

Det blir en kväll hemma, mamma och fredde ska till "slottet" på fest, så det är bara vi barn hemma.

Puss och adjö, östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0