lightning



Febern har fallit - även på mig. Sjunker och höjs hela tiden. Inte roligt alls. Men sånt är livet.
Läggdags vore bra för mig just nu. Tur att alvedon finns. Alvedontabletterna borde sitta på
kungens högra axel iår. det är den värd. Kameran har blivit en av mina bästa vänner. Babe
och jag helt enkelt. Så är det! Har fixat en nyårsklänning också. Helt gratis. Eller, om den
går sönder får jag betala. Fast inte till en ny klänning. Utan pengar, 200 riksdaler ska damen
ha. Men jag lovar. Jag ska inte göra sönder den, hannypanny.
imorgon efter att jag har sovit ut ut ut så har jag några fotaprojekt. det lär bli bra (om det blir
bra) såklart? Sedan om jag har tillfrisknat ska jag bege mig upp till madame Johnsen för
en spa kväll. Förra gången var hur bra som helst och vi ska bli snygga till nyår. Så är det
bara.. Nu ska jag inte uttråka er mer för nu ska jag bege mig mot min underbara säng.
Ha en trevlig måndagskväll..

/VÄSTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0