It don't matter if you black or white

Hej!
Har precis ätit en god mat med min kära familj.. Kom hem från Göteborg för en stund sen. Sjukt roligt! Fast idag när vi skulle gå på stan och jag skulle köpa mina älskade skor så var jag sjuk.. Huvudvärk som nästan blev migrän, mådde illa osv. så det blev en julklapp till min bror!
Påtal om mina skor så blev det inga skor. USCH! Gick och fråga i varenda Dinsko butik (nästan) I Göteborg och han i kassan sa att det bara fanns i 41 och 42. Så ringde jag till Borås senare, där fanns endast 41 och 42. Mamma och Pappa var i Jönköping och där fanns också 41 och 42!

Hur sjukt är inte det då? Så nu blir det att beställa ifrån Internet. För de ska bli mina.

Ha en fortsatt trevlig Lördagskväll. Jag ska krya på mig och imorgon ska jag gå på stan.

VÄSTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0