I`m happy

Både måndag och tisdag har flutit på väldigt fort! Jag kom nyss hem från affären med mamma. Jag köpte ny hårmask och lite annat som stärker och skyddar håret. Det behövs verkligen, alldeles för höst slitet och jag har inte haft lust att göra något åt det heller. Jag köpte även hårfärgning, blond såklart eftersom jag bara blir brunare och brunare. Så snart får ni se mig redigt blond, nej då! Det kommer bara se solblekt ut, precis som det gjorde efter indienresan.

Kom nyss in med en orm, i en låda. Hon sade att hon hade tvättat och att den bodde där inne. Jag hade precis hoppat i taket när jag sett den i lådan, då hon sa att det bara var en slang. Så typiskt mig! :) Min käre vän Cornelia sitter på flyg till Thai nu och ska vara borta tills dagen innan julafton. Vadå lov i fyra veckor, bada, sola, bli brun, äta god mat och att njuta av att vara i värmen. Jag är inte alls avis! :D Hoppas hon får det jättebra i allafall!

Vetni? Jag är överlycklig över några fjuttiga saker i verkliga livet. Igår hade vi prat om betygen och sådant! Jag är överlycklig för att jag håller kvar mitt VG i matte även fast det inte alls gått bra i höst, jag har inte haft tid till att plugga matte. Jag fick också veta att jag höjer mig till MVG i biologi och att jag var på gränsen mellan VG+ och MVG i kemi, så nöjd! Kollade även min firstclass brevlåda nyss, min lärare skrev att jag fått MVG i teknik där med. Så jag är nöjd.

Nej nu tänkte jag äta kvällsmat för att sedan hoppa in i en varm dusch och sova i hårinpackning. Jag har lite engelska och so att plugga också. Men med mina höjningar så känns allt lätt, nästan för lätt.

Är ni nöjda med era betyg eller tycker ni som många andra att ni kunde gjort bättre ifrån er? Östen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0