höst höst sommar

    

Ihop plockade bilder helt enkelt. Som dagen ungefär.. Åkte till skolan. Var där i cirkus 10 minuter och sen åkte jag hem.
Mådde inte alls bra. En hals och ett huvud som svek mig och rinnig näsa. Inte alls roligt. Så, dagen har bestått
av sovning, filmtittande, datan, och gittarrspel. Det sista var roligast.
Filmen som jag såg var Wall-e. Ingen bra film enligt mig, 96 % av filmen sa de ingenting i. (fast jag somna lite också, och hängde inte med i handlingen, kan vara därför jag inte tyckte om den)

Muffinsbak så det står härliga till och senare blir det nog tv tittande. Cornelia tvingade på mig att titta på Life of Ryan. Okej, han var snygg. Efter att ha tittat på serien en gång. Så, okej. Den verkade bra..

Snart kommer mina bruna linser så då får ni se hur jag passar i det!
Trevlig 16 December. 8 Dagar före julafton.

/V Ä S T E N, rebecka.

Kommentarer
Postat av: cornelia

han är bäst!!!!!!!!!! du kommer titta fler ggr hoppas jag :D med mig på lovet

2008-12-16 @ 17:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0