Hej alla bloggare!

Vad gör ni en dag som denna? Jag skriver för fullt på mitt arbete om Polhem, pappa runger mig om en kvart han ska nämligen hjälpa mig med lite grejer. På fredag har jag: matteprov, inlämning av tre arbeten och jag ska leda en idrottslektion tillsammans med klara och cornelia. Snacka om att ha fullt upp.

Imorgon är det ganska så lugnt:

Teknik redovisning av vår hemliga låda som jag Klara, Max och Adam gjort. Hoppas vi får vg! Det förtjänar vi =)
Inlämning av alkohol arbete i biologin.
Plugg till matte provet. (även om det inte går att plugga särskillt mycket på matteprov, det man kan, kan man)
Göra klart det sista för inlämnandet av tk arbetet.
Göra klart det sista i mitt SO arbete.
Träna på tjustrehab klockan 19 för bodycore, träning för överkroppen. Arbetar med kroppens kärna, alltså hjärtat.

Här får ni en bild på mig och Cornelia i somras, vad ser det ut som Joel gör för något? Haha, den här bilden måste han se...


Tältning tillsammans med vår och 9P:s klass.

Östen


Kommentarer
Postat av: anonyma jag!! :)

gud vilket rolig klass ni ser ut att ha, vi har en tråkig som bara bryr sig om mode, och som inte kan ha sin egna stil, sånna suger eller hur? Bara för att dom pumpsen är "inne" så behöver dom inte vara snygga.



Tack för mig! Kramar till dig,östen

2008-12-05 @ 14:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0