Godmorgon

En ny vecka väntar, snart är det jullov och det är så efterlängtat!! :) vad har ni hittat på för något i helgen? Igår var jag på ikea och storstädade även mitt rum, dammade och massa annat trist som jag aldrig skulle göra om jag inte var på humör. Men det var jag igår. Så med lite soundtrack från mammamia filmen så satte jag igång. Becka? Bara necesären tog en timma! Jag har tagit kort på den så jag lägger upp i eftermiddag. Det var kaos där i. Necesärer är så opraktiska, man ser ingenting eftersom allt ligger blandat, det skulle vara mycket bättre med en necesär som en låda. Men då iochförsig skulle den inte vara lika smidig.

Ha en bra dag! Östen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0