Godmorgon!

hej! vad har ni för er? Dan före dopparedagen är det ju idag. Jag har nyss ätit en god julfrukost med julskinka och senap, jag har tänkt att gå ut och gå en sväng nu. I eftermiddag åker jag hem med bussen i tre timmar så det kommer inte bli mycket bloggande för mig.

Jag och Rebecka var i Göteborg igår ochh julhandlade. Jag hade planerat in att jag skulle köpa alla mina julklappar som jag också gjorde, men aldrig mer allt i sista sekunden! Vi stressade runt hur mycket som helst med alla andra som också var ute. Julstress kallas det. VI hade jätte ont i huvudet, den släppte inte förrän när jag kom hem till Becka igen. Men vi hann äta mat på ett mysigt café, bakad potatis med räk- och laxsås. Men jag kände bara räkor dränka i vit sås som inte alls var gott. Nae, ingen lunch där nästa gång.

Nej, nu får jag ta tag i mitt liv och sluta lukta på grapefruit & ginger ljus och sluta titta på Ryan program.
/ÖSTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0