Freaky Friday?

Vad tycker ni om att KEVIN BORG blev årets Idol 2008? Jag tycker att det var bra, han
har bäst röst enligt mig. Men han hade lite "fördelar" menar endel. Att han kom tvåa
i melodifestivalen på Malta. Sedan kom till Sverige och vann Idol. Vad tycker ni om det?
Tycker ni att Kevin och alla andra har lika förutsättningar?
Jag tycker att det spelar ingen roll, det är ju så. Alla har ju alltid olika förutsättningar. det
är inget man kan ändra på. Endel är bättre och endel är sämre, endel har mer erfaren
het och andra mindre. Men ja, Kevin är en värdig vinnare.


Dagen har bestått av Lucia firande i skolan, Gällstad efter skolan där det inhandlades ett
par Svarta Cheap Monday byxor för 200 kronor. De var i sammet och sjukt snygga. Även
ett par Vagabond skor (kängor). Även de, sjukt snygga..

Nu vill jag bara inte hålla på att bli sjuk (det känns så! :( ) och vill ha Cornelia, lov, jul,
Göteborg med cornelia och pontus, London, Torpa!, Turkiet och sommar och sedan
förhoppningsvis Coldplay. JAG VILL! 

Nej, efter att ha somnat på Kajsas matta på golvet är det nog dags att sova i en riktig
säng.. Om Markus går hem.. :;)


VÄSTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0