försov mig

Tror ni inte att jag försov mig imorse? Jag vaknade halv åtta och började vid åtta.. med min mask i håret fick jag hoppa in i duschen och sedan springa till skolan med mackan i halsen. Väl i skolan hade vi först engelska, pratade lite emd varandra och såg på en serie som vi följer. Jag kom nyss hem och har lite små plugg att göra ikväll efter jag har varit hos klara och tittat hitta nemo, visst tröttnar man aldrig? Vid lunchen i matsalen lärde klara, nor och moa mig det doris säger, något med 22 sydney, men just nu har jag hjärnsläpp, det kommer snart! :D

Nej nu ska jag åka till klaris! OBS att jag skrev detta inlägg klockan ett men internet har nog förkylning eller något (?) så nu när jag loggade in så var det inte uppdaterat. Bloggar så fort jag ätit.

Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0