En modegrej?

Jo, så var det ju det här med Systemkamera. Vilket har blivit otroligt populärt.. Hur kul som helst. Men är det verkligen så för alla.. Att alla verkligen älskar att gå ut eller vara inne i studion och fota? Nej jag tror inte det. Tror detta har blivit lite av en modegrej. Eller vad säger ni?
Fast jag och hur många andra som helst som älskar att fotografera tycker det är en ûberbra sak det dära med kameran. Är det så, att systemkameran blir nästa "vanliga" kameran?
Nå. Upp till bevis!

Grey's anatomy - säng - uppklockan6 - åka till borås - babe..(L)
Så ser resten av min kväll och tidigt imorgondag ut.

ha en trevlig kväll. Men? Vart har östen tagit vägen? Vi saknar dig.

vs

/VÄSTEN

Kommentarer
Postat av: fannyherself

vet du? jag har tänkt mycket på detta med!

2008-12-25 @ 23:46:23
URL: http://fannyvareja.blogg.se/
Postat av: johanna

jag har också tänkt på detta, känner som om det inte är något speciellt med en systemkamera längre :(

2008-12-29 @ 21:41:29
URL: http://myphotodiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0