Dagen efter julafton.. Juldagen?

Idag är det juldagen. Julafton blev lyckad även utan snö. Eller vad säger ni? Jag sitter och spelar guitar hero som min lillebror fick i julklapp. Grymt roligt spel! Rekommenderas för de som inte har spelat det (finns det någon?)
Jaja.
Jag är superdupernöjd över mina julklappar och kan inte bli gladare. Imorgon tar jag och Sandra min vän våra pengar och beger oss till Borås för att köpa varsin systemkamera. Äntligen blir babe min! Ja, babe ska han heta.
Påtal om det så sa jag ett roligt skämt (tycker jag som har lite torr humor) till fanny igår. Det lyder:

Fanny- men då kan ju våra kameror bli tillsammans.
Jag- Nja jag vet inte. Vi får ju se om det klickar när de träffas.


Ganska roligt enligt mig eftersom jag inte tänkte på skämtet själv förrens Fanny skrev: ha ha, förstod du ens skämtet själv?

Jaja. Ibland har man kul! Nåå, vad tycker ni om Kalle Anka. Själv är man en trogen kalle anka tittare på varje julafton klockan 3. Men varför heter det Kalle Anka? Hur mycket Kalle är det under den timman? Två avsnitt? Det tråkigaste är iallafall Ferdinand enligt mig. Då somnade jag.

Jaja... Guitar hero väntar och sedan blir det att titta på Grey's anatomy boxen med min syster!

Ha en bra Juldag..
/Västen

Kommentarer
Postat av: Honey

SÄG VAD DU FICK MED DÅ! :D

2008-12-25 @ 14:23:36
Postat av: fannyherself

Du är inte smartast på denna jord :*

och snacka inte skit om ferdinand!

2008-12-25 @ 19:38:31
URL: http://fannyvareja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0