Cornelia skriver

Jag såg nyss på Bellas tv-dagbok, kul att hon ska vara med i LetsDance. Det trodde jag inte men å andra sidan så blev jag inte förvånad heller. Hon såg bra ut så hoppas det kommer gå bra när det väl gäller också. Nu är jag i allafall frisk, äntligen!

Igår gick jag på stan, hittade två bodys, ett par jeans, klänning, chinos från MONKI (där finns det alltid något), även en jeansväst därifrån, tumvantar, en cool ring som jag ska ha i kväll och ett fint halsband. Ni får se bilder på plaggen när jag kommer hem till Västervik igen, alltså imorgon. Nu ska jag till stan igen och försöka hitta ett par byxor till (helst jeans) och ett par skor, samt någon kjol med hög midja. Man får ju passa på när nästan alla affärer har 50 %, nu kan jag köpa dubbelt så mycket som jag brukar för samma pris. Det är bra, mycket bra! :)
Hoppas ni får en bra nyårsafton!

P.S, jag har färgat håret, blekt det. Men nej, det blev inte bra, i allfall inte i hårbotten, men allt annat är helt okej. Jag väntar med toning tills jag kommer hem. /Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0