coldplay + becka = sant

NU ÄR DET KLART!
bokat och klart. och jag är glad, glad men sjukt stressad.
Har fått de två bästa julklapparna.. London och Coldplay. Bättre blir de tinte. Eller vad säger ni?
Nu är biljetterna iallfall våra och den 22 Augusti står jag och Cornelia på Sthlms stadion och
är troligen helt överlyckliga, överväldiga, översprudlande och helt sjukt spända. nej, jag kan
knappt bärga mig!


Borås idag med honey, hittade osm vanligt inget. Så inga julklappar idag heller. När ska jag hinna med det?

/VÄSTEN

Kommentarer
Postat av: cornelia

när vi åker till göteborg? :Djag köper alla mina då

2008-12-16 @ 06:53:41
Postat av: sofia

ni två kommer ha det sjukt bra, jag var där på förra i sverige!!!!!

2008-12-16 @ 13:30:42
Postat av: Östen & Västen

Sv: Vad bra! Det ska bli sjukt roligt.

2008-12-16 @ 17:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0