Äntligen har jag kommit in i jullugnet

Jag håller helt med Becka att system kameran kommer bli nya vanliga kameran, snart kommer alla använda dessa, eller hur?! Bara i Västervik så får alla systemkameror verkar det som, okey, jag skulle vilja ha en. Men bara för att det ser coolt ut med en stor kamera med objektiv och sånt, inte för att den tar bra kort. Jag gillar inte alls att ta kort, haha så typiskt mig.

Julaftonen gick otroligt fort, as usual. Jag fick XBOX360 och lips (som singstar på playstation) och en röd morgonrock som jag ska byta ut till en rosa! Vad fick jag mer? hmm.. smink, beckham parfym;), lotion, halsband, berlock till mitt tomas sabo halsband, biljett till coldplay förstås, pyamas...och lite annat smått!

Idag var jag först ute på en morgonpromenix för att bli av med julematen, hehe. Sedan städade jag mitt rum ;( som tog alldeles för lång tid med min snigeltakt, packade till pappa och laddade ner en aerelates dvd. Det är en blandning mellan pilates och aerobic, perfekt nu när jag inte får anstränga benen. Så imorgon bitti klockan sex ska jag sätta igång i en timma. Vid halv nio går bussen mot Marielund, för byte till tåg mot Nässjö och sedan x2000 till Malmö. Jag bloggar så fort jag satt mig på det sista tåget, eftersom det har trådlöst internet som alltid uppskattas av mig!

Nu ska jag hoppa i säng. Hade bra! ÖSTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0