Äntligen är den din Becka

GRATTIS GRATTIS säger jag till Becka! Så länge som du velat ha denna, och nu...är den din, babe. :) Nu kan du ha den till alla dina resor under nästa termin!!


Jag sitter på tåget bredvid Pontus, jag mår illa men vi är framme om en timma precis nu...sedan blir det att åka till stan för att shoppa mellandagskläder, jag älskar det. Speciellt i Malmö. Usch vilken äcklig tåbira Pontus har, jag mår ännu mer illa, Men när jag säger till han att ta ner fötterna så låtsas han inte svara, som vanligt haha.


Hmm.. jag har lust för att träna i kväll, pilataes...faktiskt! Eller så blir det spinning:)


Ha en bra dag, och fota på Becka!


Östen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0