2 dagar kvar...

..inte dan före dan före dopparedagen (för det fick jag inte skriva :( )

Måndag igen! Ingen ångest för veckan. ingen panik för skolarbete som ska in. Utan njut av det härliga jullovet.
Även fast jag inte alls har några julkänslor. ..
Var i Göteborg idag med Cornelia, träffade även på Fanny och Emilia. Trevligt. När vi hade varit inne i Nordstan en stund och svettats och trängts med alla tusen andra människor som skulle handla sina sista julklappar de sista dagarna före dopparedagen så tog jag av mig jackan. När jag sedan gick ut till stan så upptäckte vi hur mycket solen skiner, och hur varmt det var så kallad - vårkänsla. Inte alls kallt, inte snöigt. Utan vår. Och det är två dagar till julafton. Var är den meterlånga snön som kom nån dag innan julafton för några år sedan?
Jag saknar den!

Men dagen i sig har varit superbra! Gå upp klockan 7 (suck) och sen komma hem 4. Perfekt! Även om det blev stressigt när en viss Cornelia skulle köpa 11 julklappar och jag 1. Så är det att vara god planerad! Haha, nädå!

Nu ska jag träna fotboll. ha det bra!
/ VÄSTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0