västen.

Torsdag!

Torsdag idag och jag är trött - efter en lång skoldag blir man det. Vi har fått ett nytt schema, och nej. Det är jag inte glad för! Inget bra schema, ingen drama-grupp i år och inget julspel. Vad händer med skolan?
Idag har jag också pluggat och pluggat.. Ska nog plugga lite till eftersom det är så kul!
missa inte ironin i den sista meningen.
Igår spelade jag fotbollsmatch - vinst med 12-0! Skönt, riktigt härligt. Vårat laf var på topp och det var riktigt härligt att spela med er. Jag säger bara: UIFK f15.

Kanske lägger in lite bilder senare.

/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: johanna wålberg

rebecka, varför har du inte talat om att du har den här ;)

2008-09-03 @ 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0