västen.

kärleken är större än lagen.

Hej!

Västen här igen, första skoldagen idag.. Gick nog sådär, schemat var inte okej men vi får hoppas att dagarna flyter på rätt bra med lite rutiner. Imorgon blir det SVERIGE - FRANKRIKE på Ullevi för min och mina fotbollskompisars del! Blir nog mycket uppskattat.

Tänkt på det med komplimanger, okej tänker ni (hoho). Jo jag har tänkt det att endel kanske säger åt er ibland, eller kommenterat något foto. T.ex : å vad fint foto! Gud vad snygg du är. Söta du.
Men är ni som jag och inte tar in det ett skvatt?
Efter åtta år som medlem i torpaspelen (numera torpa slottsteater) så har jag lärt mig att ta in komplimanger, och det lönar sig! Man mår bättre, känner sig självsäkrare och gillar personen som sa det mer och mer.. Kan låta lite egotrippat det här, men om man inte är självsäker kommer man ju ingenstans i livet? (okej, jag är inte överdrivet självsäker..)
Man säger jämt, sluta, det är du som är snygg. Säg Tack istället, och le! Mitt tips!

Jag och Cornelia vill båda två tacka Majahqvist.blogg.se som har gjort denna ursnygga designen! Du är guld värd.

Hur är det borta på Östsidan av Sverige egentligen?
Här på Väst märker man att det börjar bli höst, vilket Rebecka inte gillar alls! Sommar, eller vår. Det är det som gäller i mitt liv. Fast hösten kan vara mysigt ändå. krypa upp i soffan med en bra bok och té! Härligt. Fast, jag hinner inte det ändå. Nu i höst blir det nog skola, skola, skola som gäller. För mig gäller också att planera upp helgerna så jag har något att se fram emot, BRA!

Ni får ha det så bra.

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0