Västen

Västen, rebecka som jag också kallas ska nu göra det första (?) inlägget.
Nu förväntar sig säkert alla att jag måste visa ett gott första intryck (hur ska jag göra det?)
Jag är verkligen dålig på sånt när man ska visa första intrycket, att alla ska få se vem jag är. Men jag har väl flera chanser på mig att visa att jag inte är någon liten fjant som inte kan skriva? (hur gick det med det första intrycket rebecka?)
 
Inte så roligt inlägg, och jag lovar. Nästa inlägg ska bli mer intressant!.. Det måste börja någonstans. Eller hur?!

Ni kan få en dagens in n´ out. För att visa hur rolig min dag har varit.

In - måste varit den goda maten hos morbror.

n´ - att få träffa kusinerna, inte gjort på en hel evighet.

out - Den eviga tröttheten, ensamheten, och rastlösheten. Ta slut, nu tack!
Sådär, inte vidare intressant men men!

/ Becka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0