Östen

Gud vad jag är trött, har målat nu i två dagar! Igår målade jag min ena vägg och lite blomschabloner här och var. Inte nog med det, jag kom också på att jag lika gärna kunde måla om min garderob när jag ändå höll på. Så nu ser mitt rum helt kaotiskt ut, små färgklickar överallt och händerna, armarna och håret har också drabbats av mina målningar. Jag som trodde jag skulle vara klar runt 12, men för mig brukar det vara så att tidsplaneringen inte håller. Jag hoppas i allafall att rummet är klart för skolan innan 17.00. Träningen börjar då. Kommer inte hem förrän runt halv nio så det underlättar om allt är klart innan.

Längtar någon till skolan som för de flesta börjar imorgon? jag är inte en av dom. Förstår inte dom som längtar till press, prov, krav och stress. Även om jag tycker skolan är väldigt kul och gillar att ha vardagsrutiner. Jag kan inte påstå att jag haft några särskilda rutiner under sommarlovet. Men det är ju det lov är till för, eller hur? 

Nej nu måste jag se till att bli klar med målningen, annars blir det sent i kväll.  

/ Cornelia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0