Östen

Hej! för de som undrar vad man är för om man jobbar hos svenskafastighetsförmedlingen så är man fastighetsmäklare. Och designen, nej vi har inte gjort den själva, bara sagt hur vi vill ha den och så.

Måndag idag då, har bara fått en läxa än så länge och det är väldigt slappt i skolan. Vi har inte riktigt kommit igång än med allt och imorgon har vi lagdag hela dagen då vi ska spela brännboll! :D det som inte är lika kul är att min klass har förlorat alla gånger sedan sjuan, menmen.. imorgon kanske det blir den första?
Nu sitter jag och funderar på om jag ska träna eller inte ikväll. Halsonten och huvudvärken har gått över men nu har jag istället blivit förkyld. Hm.. får se hur det blir med den saken,

Just det höll på att glömma. Igår var jag med på klubbmästerskap i friidrott. Mycket bra gick det. Kroppen var väldigt seg eftersom jag är halvsjuk men klubbmästerskap måste man ju vara med på! Nu är jag ännu mera förkyld men det får jag väll skylla mig själv för.

Kram på er och jag saknar dig med Beckis! / Cornelia


Kommentarer
Postat av: Caroline

tack så mycket :)

2008-08-25 @ 18:27:13
URL: http://carolinenordens.blogg.se/
Postat av: anette

Tack för din kommentar.

Ha en trevlig kväll.

anette

2008-08-26 @ 17:39:58
URL: http://mixafixa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0