Östen

Hej allihopa!
Någon mer än jag som följer OS? jag älskar att lägga mig med en fillt och en kopp rabarber&grädde te framför tv:n och bara njuta av att se de bästa idrottarna i världen! Herregud så bra Jason Bolt är, han bara leker in 100m och jao..det finns inga ord. 3 guld!

Skönt med fredag, idag har vi varit ute och vandrat ute vid Gränsö, klockan 12 slutade vi och då passade jag på att gå ner till svenskafastighetsförmedlingen för att fråga om prao, och ja fick det! så skönt att ha det fixat. Jag skulle egentligen åkt på friidrottsläger idag och varit borta hela helgen, men jag har haft ont i halsen och huvudet så jag måste tyvärr skippa det. Jag hoppas att jag kan vara med på klubbmästerskapet på söndag i allafall!

Någon som kanske undrat över outfits bilder och annat. Jag har inte orkat ta bilder nu efter skolan eftersom jag varit krasslig. Men de kommer. Håll ut!

Ni får ha en fortsatt trevlig fredag! / Kram Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0